среда, 5 мая 2021 г.

👇👀 Завдання на 06.05.2021:

1.Літ.читання ( Микола Носов "Мишкова каша", продовження.)


 

 

 

 

 

 

 

 

 


с.160-161 читання останньої чатини оповідання, відповіді на питання

творче завдання:

малюнок до однієї з частин оповідання.

Д.З.- переказ оповідання


2.Я у світі (Усім світом охороняємо природу.)

 Повідомлення вчителя

— Колись у прадавні часи люди жили у повній гармонії з природою і в злагоді поміж собою, не знали злиднів, горя й страждань і були набагато щасливіші, ніж пізніші покоління людей. Але на всіх етапах свого існування люди зустрічалися з різноманітними труднощами і проблемами, які повинні були долати і розв’язувати для того, щоб покращити або навіть зберегти своє існування. Невміння ж чи неможливість учасно розв’язати ці проблеми інколи призводили до зникнення цілих народів або до загибелі великих цивілізацій.

Чи не найважливішою із проблем стала екологічна проблема. Вона спричинена різким загостренням суперечностей між природою і суспільством унаслідок надмірного і неконтрольованого впливу на природу з боку суспільства, що поставило під загрозу існування самих людей. Негативні наслідки цього впливу проявляються у порушенні природних процесів і екологічних зв’язків, у забрудненні навколишнього середовища, у вимиранні представників флори й фауни.

Найзагрозливішою із цих ознак є зміна складу атмосфери і, внаслідок цього, потепління клімату («парниковий ефект»), яке може призвести до розтавання льодів і різкого підвищення рівня океану. Занепокоєння викликають також скорочення озонового шару, який захищає все живе на Землі від жорсткого ультрафіолетового випромінювання Сонця; забруднення нафтовою плівкою морів і океанів; знищення лісів, які є головними «фабриками» кисню.

За останні 500 років людиною було знищено близько 2/3 лісів, що покривали Землю. Половина пустель, які становлять зараз 10 % земної поверхні, — також наслідок людської діяльності. Щорічно на земній кулі зникає по одному виду тварин і рослин. У багатьох річках і озерах унаслідок їх отруєння шкідливими відходами виробництва не залишилося нічого живого. Зараз під загрозою забруднення перебувають навіть моря та океани. Приблизно 1, 7 млрд людей страждають від нестачі чистої питної води. Основна причина цього — хижацьке ставлення до природи та розвиток суспільного виробництва в цілому, розвиток цивілізації: зростання обсягу транспорту, розростання міст, створення штучних водойм, зміна русел річок та ін. Отже, часом те, що є благом для людини, обертається бідою для природи.

Отже, розв’язання екологічної проблеми — першочергове завдання сучасного людства. Природно, що вона не може не викликати занепокоєння у всьому світі. Це знаходить своє відображення в поширенні різних громадських рухів за охорону природи, у вимогах проводити активнішу природоохоронну політику й застосовувати суворіші засоби покарання до порушників екологічних вимог, здійснювати екологічну переорієнтацію економіки тощо.

Серед найвідоміших організацій — Міжнародна організація «Грінпіс» — бореться за збереження лісів, океанів, рослин і тварин на Землі. Це Всесвітній фонд охорони дикої природи, який проводить яскраві креативні акції порятунку планети від забруднення, захисту від глобального потепління, порятунку від вимирання рідкісних видів тварин.

Проблема взаємодії суспільства і природи має планетарний характер. Зберегти природу в стані, придатному для життя людини, можна тільки загальними зусиллями населення всієї Землі. Природа не визнає кордонів: забруднення повітря і водних ресурсів не має кордонів, а деякі особливо цінні, унікальні природні комплекси, території належать кільком державам.

Отже, щоб розв’язати складні проблеми охорони і збереження природи, люди всієї Землі повинні об’єднатися. Уже сьогодні держави світу підписують між собою угоди про спільну охорону природи.

 Перегляд відео: https://www.youtube.com/watch?v=olg4uiLJvFc

 Робота за підручником (с. 121-124)

Учні виконують завдання рубрики «Повтори те, що знаєш».

Вправа «Мікрофон»

Учні виконують завдання рубрики «Поділися своїми думками».

Читають текст рубрики «Я хочу дізнатися».

Робота в парах

Учні виконують завдання на с. 122.

Опрацьовують матеріали рубрики «Ознайомся з думкою інших людей» та виконують завдання на с. 122.

— Що із прочитаного було вам знайоме?

— Що нового ви дізналися?

— Прочитайте і запам’ятайте висновки на с. 124. (Я дізнався, що...)

— Якими словами ви збагатили на уроці свій словник?


Фізкультхвилинка:https://www.youtube.com/watch?v=4HRtxxo9HWU

  Робота в групах

Завдання: запропонувати рішення, ідеї для розв’язання проблеми.

1-ша група — зменшення кількості відходів;

2-га група — збереження атмосфери;

3-тя група — охорона ґрунтів;

4-та група — використання палива.

Д.З.- обери одну категорію та запропонуй рішення проблеми. 

 

3.Укр.мова ( Поняття про прислівник як частину мови.)










 

перегляд відео:  https://www.youtube.com/watch?v=fzSg1OJrYjA


 
 

 

 

 

 

 

 

 








впр.379 виконання завдання письмово.

Д.З.- с.166 правило, впр. 381 письмово.

 

4.Образ.мистецтво (Створення святквого настрою за допомогою кольору та декору. Композиція "Квіти мамі")

відео: https://smilez.ru/uk/razvitie/detskie-podelki-ko-dnyu-materi-svoimi-rukami-kakie-podelki/ 




 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.Фізкультура (на блозі вчителя)

 
 
 
 
 
 

Комментариев нет:

Отправить комментарий