Завдання на 20.04.2021:
1. Укр.мова (Майбутній час. Змінювання дієслів за особами і числами) с.150-151.
https://www.youtube.com/watch?v=llCmi-uKzAg -перегляд відео;
ознайомлення з правилом в таблиці:
впр. 341 письмово з коментуванням (відеозв'язок)
самостійна робота:
Д.З.- с.150 вивчити правило, впр.344.
2.Математика (Ділення на двоцифрове число.)-с.154-155
повторення:
https://www.youtube.com/watch?v=Z32Szx8cws0
математичний диктант:
перегляд відео:
https://www.youtube.com/watch?v=LcUBIcY-utE
письмова робота:
№977 письмово з коментуванням
№980 з короткою умовою, фото додаються у вайбер
№981 письмово.
Д.З. - №985, 986.
Літературне читання
(Підсумковий урок за розділом) с.152
розчитування:
Гра «Чи уважний ти читач?».
Тестування
1. На якому автомобілі подорожував Петько з батьком і друзями?
а) «Жигулі»;
б) «Волга»;
в) «Нива».
2. За якими тваринами спостерігали друзі?
а) За видрами;
б) за бобрами;
в) за хохулями.
3. З якої країни приїхав до нас фікус?
а) З Індії;
б) з Єгипту;
в) з Греції.
4. Чого смертельно боялися печерні приблуди?
а) Грому;
б) води;
в) вітру.
5. У якій країні винайшли пергамент?
а) В Індії;
б) в Китаї;
в) в Греції.
6. Як звали батька Ольги Перевізниківни?
а) Святослав;
б) Мирослав;
в) Ярослав.
Творче завдання: малюнок до улюбленого прочитаного твору.
Гра «Впізнай, чий голос».
✵ В основному, Іро, через ваш жіночий рід постраждали хохулі. Ще в середині минулого століття вони зустрічалися досить часто. (Петько. АнатолійДавидов «Свідки минулих епох».
✵ Крім хохулі, сподіваюся, зустрінемо тут вухатого їжака, байбака; можливо, нам трапиться й перев’язка, а з птахів — степовий орел, орел-карлик. (Володимир Іванович. Анатолій Давидов «Свідки минулих епох».
✵ Мудро ви сказали, вчителю! Я зрозумів вас, вчителю! І от що придумав: кручу! Кручу для ворогів! І облогу з живого вогню. (Сиз. Віктор Близнець «Земля світлячків».
✵ До вас, Вертутію! Коли б там, у вас, не походили оці брудні лаписька! (Мармусія. Віктор Близнець «Земля світлячків».
✵ Гарна, добра дитино! Якийсь невідомий віщий голос говорить мені, що тебе жде велика слава. Будеш княгинею! (Старець. Антін Лотоцький «Ольга Перевізниківна».
✵ Але його прапрабабуся чи прапрадідусь дуже довго мандрували, поки в тьоті Оксани опинилися. Здалеку фікус до нас приїхав. (Дідусь. Паола Утевська «Гості з далеких берегів».
Природа ( Гори Карпати) с.с.147-151.
перегляд відео: https://www.youtube.com/watch?v=kAusRrnTYOw
Д.З. - с.147-151 переказ, відповіді на питання.
Завдання на 19.04.2021:
1. Укр.мова (Урок розвитку звязного мовлення. Детальний переказ) с.149.
Людина може жити й не тужити,
Коли умітиме по справжньому дружити.
Бо друг в житті — це вам не просто так,
А це, напевно, що від Бога знак.
Товариша не можна ображати,
Його потрібно вміти поважати.
Не кидайте ви друга у біді —
Він допоможе й вам колись тоді.
Умійте й порадіти ви за друга,
І ви забудете відтак, що таке сум і туга.
Робіть добро й великі, і малі,
І будуть друзями всі люди на землі.
А. Костецький
Справжній друг — це людина, яка ніколи тебе не залишить у біді, завжди допоможе й підтримає. Найкраще пізнаються друзі в скрутний момент, коли у вас стається якась біда, тоді відразу видно, де справжній друг. Дружба — тендітна річ, як скло. Вона випробується не тільки лихом, а й повсякденними дрібницями. Навіть між кращими друзями виникають сварки. Буває так, що дружиш із кимось, а потім раптово щось ламається, розбивається — і від взаємної прихильності залишаються лише уламки. Звичайно, можна знову помиритися, попросити пробачення. А якщо образа занадто велика? Ти чекаєш, коли твій друг першим підійде до тебе, щоб вибачитися, а він не підходить. Його гордість не дає йому цього зробити. Ось так починає здаватися, що підходити один до одного безглуздо, та й занадто пізно. Пізно? Ні, просити вибачення ніколи не пізно. Саме через те, що ми боїмося зробити перший крок, усе ускладнюється й дружбу вже не «склеїти».
На сьогоднішньому уроці ми будемо вчитися писати детальний переказ тексту за колективно складеним планом. У тексті для цього переказу йтиметься про дружбу двох хлопчиків.
Робота в зошиті з розвитку писемного мовлення. Читання тексту П. Бондарчука (с. 62-63).
✵ Змістовий аналіз тексту. (робота в зошиті)
— Яка тема тексту? Про що йдеться в тексті? Коли відбувалася подія? Як звали хлопчиків? Що вони робили в лісі? Що сталося під час перепочинку? З чийого кошика їли малину? Чому Тимко прийшов додому сумним? Що сказала Тимкова мама? Чи зрозумів Тимко свою помилку?
Колективне складання плану для переказу с.149. додаткова інформація в вайбері
Д.З. - записати переказ, повторити правила про дієслово.
2.Математика (Множення багатоцифровий чисел на трицифрові (ознайомлення). Задачі на рух. Множення багатоцифровий чисел на трицифровітипц 1578*403) -с.151-153.
математичний диктант:
колективний розбір розв'язання:
перегляд пояснення:
https://www.youtube.com/watch?v=DJe0WX8EL1w
письмова робота :
№952 усно (пояснення)
№953 виконуємо так само як і №952
№960 з коментуванням,
самостійна перевірка "Хто уважний"
Д.З. - №966, 967.
Інформатика (Робота з презентаціями ) с.144-148
перегляд відео https://www.youtube.com/watch?v=tHelFefdFwU
https://www.youtube.com/watch?v=YcdTXsIJC9A фізкультхвилинка
Інструктаж учителя щодо роботи з комп’ютерною програмою:
Запустіть на виконання редактор презентацій PowerPoint. На титульному слайді введіть назву презентації та свої дані. Для введення тексту підведіть вказівник до потрібної рамки і клацніть ліву кнопку миші. З’явиться текстовий курсор, після чого можна вводити текст. Додайте до презентації потрібну кількість слайдів. На кожному слайді введіть заголовки. Слайд, з яким ви працюєте, буде виділено кольоровою рамкою па вкладці Слайди. Для того щоб перейти на інший слайд, підведіть вказівник миші до нього та виберіть його. Уважно прочитайте текст на слайдах. Якщо ви помітили помилку, то виправте її. Збережіть презентацію. Бажано, щоб ім’я файла відповідало темі презентації та складалося з одного або кількох слів. (самостійна практична робота учнів)
Літературне читання (Урок позакласного читання )
Читання:
Письмові відповіді:
Д.З.- скласти за текстом 5 питань однокласникам, за бажанням намалювати малюнок.
Завдання на 16.04.2021:
1.Математика (Знаходження значень виразів на сумісні дії. Задачі на знаходження числа за двома різницями.)
математичний диктант:
перегляд відео: https://www.youtube.com/watch?v=2cqTtX4Pc34
колективна робота з коментуванням :
№952 з поясненням
№953 з коментуванням учнів
фізкультхфилинка : https://www.youtube.com/watch?v=3sg5oJQmlBY
самостійна робота "хто швидше"
Д.З. - №957, 958; повторити таблицю множення.
Укр.мова (Теперішній час. Змінювання дієслів за особами та числами) с.147-149
перегляд відео: https://www.youtube.com/watch?v=qEwFW6MTcnc
Д.З. - с.148 вивчити правило, впр. 339 письмово.
Трудове навчання (Виготовлення м'якої іграшки "Баранчик")
Матеріали для іграки.
Для анімаційної іграшки підбираємо екологічно чисті матеріали: хутро, трикотажні бавовняні та вовняні тканини, для наповнення беремо вату. Оченята також виготовляємо із тканини, центр оченят із шкіри.
Зменшення та збільшення деталей лекал іграшки проводиться за допомогою комп’ютерної програми «Photoshop».
Інструменти для виготовлення іграшки.
Нам знадобляться:
Голка для пошиття іграшок.
Нитки такого ж кольору, як і деталі крою іграшок.
Шпильки для тимчасового закріплення деталей іграшок.
Ножиці для розкрою деталей виробу.
Крейда для креслення.
Кілок для зручного вивертання деталей та набивки наповнювачем.
Клей ПВА для наклеювання центру оченят.
3) Вибір технології виготовлення.
Шви, які будуть використовуватися.
Для пошиття іграшки використовуємо шов «через край» або шов «назад голка».
Технічні умови для виконання шва «через край»: довжина стібків 0,2 мм, ширина шва 0,3 мм. Бажано шити подвійною ниткою для кріпості та надійності швів іграшки.
Технічні умови для виконання шва «назад голка»: довжина стібків 0,3 мм, ширина шва 0,3 мм, також бажано шити подвійною ниткою для кріпості та надійності швів іграшки.
Виготовлення виробу:
Зшиваємо деталі потилиці, швом «назад голка», лишаючи отвір 2 см для вивертання.
Пришиваємо до потилиці та до обличчя деталі шапочки.
Деталі вушок зшиваємо швом «назад голка». Вивертаємо за допомогою кілочка. За допомогою шпильок закріплюємо у позначених місцях на обличчі готові вушка
Складаємо лице та потилицю лицем вниз та зшиваємо петельним швом «через край». Вивертаємо через отвір на потилиці, набиваємо деталі за допомогою кілочка. Зашиваємо отвір потайним швом.
Вшиваємо деталі тіла швом «через край», лишаючи в одному з швів отвір 3 см для вивертання. (При цьому ворс відвертаємо на лицевий бік, щоб він не попадав в шов).
Зшиваємо деталі ніг швом «назад голка» по боковим швам. Вкладаємо стопи, по колу вшиваємо внизу ноги. Вивертаємо за допомогою кілочка ноги через верхній отвір та набиваємо.
Закріплюємо ноги на позначених на животі місцях за допомогою булавок та зшиваємо тіло з животом. Вивертаємо на лицевий бік тулуб, набиваємо та зашиваємо отвір потайним швом.
Складаємо деталі хвоста лицем вниз, зшиваємо швом «через край». Вивертаємо хвіст, набиваємо за допомогою кілочка. Верхній зріз хвостика стягуємо по колу, закріпляємо хвостик на тулубі.
По колу стягуємо деталі очей, набиваємо, стягуємо та закріплюємо на обличчі.
Комментариев нет:
Отправить комментарий